Skärholmen

Vi träffade Maya och Minoo i liljeholmen och åkte vidare till skärholmen och där kollade vi en massa butiker.
 Hittade en del snygga kläder men jag hade inte fått in mina pngar på kontot (trodde jag) så jag kunde inte köpa något.
Hittade en jätte söt klänning som jag ska köpa till Isabel, vi åt på McDonalds och satt och pratade där en stund.
Minoo vakande och fick lite mat, Isabel bara sov men för att ho inte skulle bli ledsen på vägen hem så fick hon vakna.
Sist kollade vi på H&M sen åkte vi hem.
När jag kom hem så kollade jag p åmitt konto igen och typiskt då fanns pengarna där.
När jag kollade när jag var med Maya var kl typ tio i ett och dom brukar komma in lite efter ett men det tänkte jag inte på så dom fanns säkert där hela tiden.
Lite irriterande :)
Imorgon ska jag försöka få med min man till farsta c och köpa et par byxor dom jag har är i stl 36 och är ganska stora på mig nu, så jag behöver verkligen nya.
Sen tänkte jag köpa en ny skötväska och pimpa den lite med nitar :D
Sen kanske något mera får se.

oj nu måste jag skynda Desperate housewives börjar nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0