seg morgon

Jag är vagen men mår illa, har inte hunnit sova så mycket i natt.
Vi ska åka och träffa Maya och lilla Minoo om ca en timme.
Antonio är på dagis, min man lämnade honom och han hade tydligen blivit lite ledsen idag igen.
Innan han gick så tyckte jag att han var lite varm så det skulle inte förvåna mig om dom ringer från dagis och säger att han har feber.

Som ni kanske ser har jag en annan Design nu, vet inte vad som hände med min gammla.
Plötsligt så kunde man inte kolla på senaste inläggen.
Så nu har jag bara en enkel.

Ska fixa lite nu innan jag går, hej svejs

Kommentarer
Postat av: maria

Ha en strålande dag! :)

2010-03-16 @ 12:18:11
URL: http://www.glawe.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0