Nya kläder till ungarna

Jag kollar på nya kläder till ungarna, igentligen behöver bara Isabel man jag måste köpa till Antonio ockå annars blir det orättvist, snacka om jobbigt om vi typ får fem ungar och jag "måste" köpa till alla :P
I alla fall så blir jag riktigt irriterad eftersom att jag leter efter ett par sparkbyxor med fötter till Isabel men jag hittar typ inga sen när jag väl hittar kostar dom typ 200 kr för ett par utan något på, helt sjukt!
Kanske lika bra att bara köpa vanliga byxor.

Juste idag efter jag bytt blöja på Antonio skulle jag ta fram ett par typ leggigs som han fått, så stog det Girl i dom, jag blev jätte förvånad delviss för att jag har aldrig sett att det står så i H&M s kläder sen för att det bara var så onödigt att skriva girl, det var ett par valiga gråa långkalsonger vet inte rikigt vad dom heter.
Killar som tjejer kan ju ha dom, inte ens i klänningarna på H&M skriver dom kön.
Skumt och onödigt.

Isabel sitter bervid mig i babysitter och bara ler :P
Hittar inte något roligt eller fint åt någon av ungarna,
vill ha lite "vanliga" kläder inte med en massa typ star wars, bilar eller massa äpplen, stjärnor eller så. 
Får nog dra ut på stan sen och köpa istället, leggigs är ett måste till Isabel och Antonio det är riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Finns massa fina barnkläder på denna sida, kika på :)



http://www.nameit.com/webapp/wcs/stores/servlet/TopCategoriesDisplay?langId=120&storeId=14651&catalogId=10101&source=euroadsSESEM&gclid=COuGvbPNoaACFUGF3godTj6Seg

2010-03-05 @ 13:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0