Morgon onsdag

F*n jag mår inge bra, jag har fått som något slags tryck över bröstet.
Det gör ont och är jävligt obehagligt, fattar inte vad det kan vara.
Stess kanske? ingen anning. Någon som vet?
Har i alla fall ingen lust att gå till doktorn.

Litar inte riktigt på doktorer, varje gång jag varit på sjukhus antingen om det varit jag själv eller någon av ungarna som behövt åka in så har vi alltid fått samma dumma svar.

-Vi vet inte vad det är. 
eller
-H*n för lite för att man ska kunna veta vad det är.

Det känns ju så där lagom roligt när man behöver hjälp och ingen vet vad det är,
när det gäller mig är det nästan skit samma men när det handlar om mina barn blir man lätt förbannad.
Dom ska ju kunna hjälpa en och om dom inte kan det är det ju uppenbarligen något fel!!

Jaja i alla fall
Idag ska vi åka till IKEA :D och köpa lite saker
Antonio får gå på dagis som vanligt, kan nog vara lite jobbigt att handla där i en massa timmar med två barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0