Mars 24, 2010

ont ont ont, fan va jag har ont.
Imorgon efter att vi lämnat på dagis ska jag ringa läkaren.

Idag har vi i alla fall varit på Ikea och slängt bort en massa pengar:P
Vi åt lite lunch och kollade runt lite mera.
Ett soffbord och två lampor blev det i alla fall.
Vi handlade "lite" på vägen hem blev över 700 fast det vara bara bebis saker och typ ett paket köttbullar.

Jaja nu ska jag snart sova och hoppas att jag få sova hela natten för lilla fröken.
Inatt sov hon från 8 till 5 riktigt bra :D

Har tagit massa biler idag men jag orker inte lägga upp dom nu så det får bli i morgon om det är bättre då, godnatt

Kommentarer
Postat av: Evelina Forsberg - allt om allt.

Hejsan! jag har frågestund i bloggen så passaa på att fråga något. Ju fler frågor desto roligare =)

2010-03-24 @ 20:31:04
URL: http://evelinaeforsberg.blogg.se/
Postat av: Marina mami till Antonio <3

Hello ! vet inte om du kommer ihåg mig men jag såg dig på ikea i onsdags :P hehe viste inte riktigt om jag skulle gå fram och hälsa på dig :$

2010-03-26 @ 21:37:51
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0