Mars 18, 2010

Jag hade ju hittat en perfekt klänning till Isabels dop, men den var slutsåld i min storlek och dom skulle inte få in den igen, Typiskt.
Så nu måste jag hitta en annan.
Lokalen är ia alla fall bokad, så vi har någonstans att fika sen.
Jag ville ju sy en klänning till Isabel men vi har så sjukt mycket saker överallt så jag vet inte om det skulle gå så bra att sy här hemma.
Annars får vi väl låna av kyrkan igen så får jag köpa en fin klänning som hon kan ha efter dopet.

Middagen i dag blev Kykling och ris, Antonio brukar gilla det men inte idag.
Han fick i sig pytte lite och nu ska han sova, hoppas att han inte vaknar i nat och är hungrig.
När han var magsjuk sist så slutade han med välling och vi har en hel låda som är oöppnad och en halv låda kvar med välling.
Helt onödigt, hen lär ju inte börja dricka välling igen.

Isabel sover, hon satt i babysittern en stund innan maten och sen somnade hon i min famn.
Gull unge, sjukt att man kan älska sina små bebisar så här mycket.
Juste tror att det var i lördags då skrattade Isabel för första gången :D
Jätte gulligt, fast det var lite läskigt hon lät precis som Antonio när han skattade när han var bebis.


Isabel är ju svårt att säga så Antonio säger Bel till henne.
Antonio är ju ocks svårt att säga så han kallar sig själv för Nono :D
As  gulligt, hihi.

Antonio och jag satt och kollade på Animal planet och så var de reklam och plötsligt var det ett stort öga på tvn och sen filmade dom en stor lejon mun och sen såg man hela lejonet, det var ganska läskigt filmat och Antonio blev jätte rädd, så när vi satt och åt mat försökte han beräta för sin papi om lejonet och att han blev rädd.
 

Kolla första reklamen med en Lima hund :D
Fas min bebis är ju så klart mycket sötare!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad spännande blogg du har :) Titta gärna på min CrazyBarbiedoll.blogg.se jag är 19 och ska ha barn i slutet av Augusti :D Följ mig gärna via bloglovin. Jätte roligt med andra unga mammor :D Mvh Jessica

2010-03-18 @ 21:06:00
URL: http://crazybarbiedoll.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Heeey :)



Jaa det syns lite skillnad :) Nu är det bara låren och rumpan som ska minskas lite :)

kram Love

2010-03-18 @ 21:55:02
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0