Mars 17, 2010

Medans Antonio var på dagis vilade jag och min man och Isabel.
Vi vaknade halv tre :P och gick och hämtade Antonio.
Vi åkte till farsta och jag hittade ett par snygga svarta jeans på cubis i stl 34 :D
Ni får ursäkta att jag skriver just att det är stl 34 hela tiden men jag blir så här ibland, just nu tycker jag att jag är tjock som en gris även om jag nu väger några kilo mer än innan jag blev gravid.
Mitt mål är att väga absolut högst 50kg innan sommaren.
FAN OM JAG INTE LYCKAS! :p
Grejen är igentligen är det inte så svårt, man kan ju banta men eftersom att jag ammar kan jag inte det, jag måse ju äta mycket och bra mat.
Kanske blir lättare när jag börjar  träna hoppas hoppas :D
Gick runt och kollade lite till köpte en klänning som jag och Maya hittat i går men jag lämmnade tillbaka den eftersom att det känns lite onödigt att Isabel ska ha klänning när hon bara ligger ner :)

Vi åt pizza till middag och Antonio bara gnällde och höll på men till sist åt han en liten bit.
Vi åkte hem och nu är kl  lite över 7 och Antonio ska snart sova.

Jag ska nog också sova tidigt om det inte finns något roligt att kolla på tv


Kommentarer
Postat av: Nicole

Bara du vill gå ner i vikt så kommer du göra det :) mål är bra!

2010-03-21 @ 17:24:42
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0