Kv kväll

Idag har varit en dukrig Anna dag :D
Jag har städat hela dagen, sorterat bort en massa kläder men också slängt en hel del kläder.
Har äntligen slängt Antonios pussel mattor, dom drog åt sig så jädrans mycket smuts så det var ingen ide att ha kvar dom.
Igår var mamma här och då fick jag en ny lampa och en malm byrå så nu har jag alla mina kläder i den.
Iöversta lådan la jag ungarnas viktig saker som sjukhusbanden och förlossningspapprena.
Började nästan gråta när jag la ner Isabels alla grejer i en låda det såg så hemskt ut :(
men jag får hitta något bätte ställe för sakerna sen.

Nu ska vi snart äta middag pannkakor :D
Sen ska jag kolla på tv hela kvällen,
Kl 8 outsiders eller Familjen annurlunda, svårt val sen kl tio i 9 The secret life of the American teenager.
Hej så länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0