Knasiga dagar

Min man fyller snart 23 :P han är gammal haha.
Han fick hem en kondom i dag för att han är för gammal att gå till ungdomsmotagningen.
Borde man ju ge till små ungar som inte fattar att dom kanske borde kydda sig istället för att de dom till en vuxen :D
Jaja.
Ihelgen ska jag dra med mig min man till kungens kurva och kolla på en vagn.
Uj liggdelen är så liten att det finns typ en cm kvar på bredden för Isabel att ligga på.
Vi ska kolla på en carena hoppas den är bättre, då kan vi sälja våran UJ för nästan lika mycket som en ny carena syskon vagn kostar.

 Det var en sån jag ville köpa från början men sen fanns det inga begagnade och så hade vi inte så mycket tid att bestämma, annars hade vi nog köpt den från början.
Den fanns bara ute i bukiken i kungens kurva.
Tar bara så jäkla tid att åka dit.

Nu ska vi snart äta middag, dom här senaste dagarna har blivit jättekonstiga.
Det är otroligt jobbigt att ta hand om två ungar hela dagarna själv.
På kvällen är jag helt slut och min man är helt slut efter en lång dag på jobbet.
Antonio är fortfarande sjuk så han lär ju vara hemma ett bra tag till.

Hej svejs :)trfsew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0