Jag vill ha värme nu!

Vi har precis ätit middag, städningen gick inge vidare.
Eller två och ett halft rum av 6 blev städade iallafall.
Kl 1 så blev Antonio jätte trött och bara grät och grät så då bestämde jag att vi skulle ut med vagnen så att han kunde somna.
Packade ner båda ungarna och vi gick, hade tänkt att gå en lång promenad men fy f*n va det var kallt ute!
Blåste gjorde det också, Antonio sitter ju vänd från mig så det blåste rätt på honom.
Vi gick till dalens sjukhus sen till Ica.
Han satt och pratade helatiden sen precis när vi åkt upp med hissen och skulle öppna dörren till våran balkong så somnade han.
Jippi :P
Ville inte låta honom sova ute idag så vi gick in och då var han över trött och sprang runt och skrek och busade.
Kl 4 var min man på väg hem och sen vaknade jag plötsligt halv 7 av att Isabel var ledsen.
Haha både jag och Antonio hade somnat i soffan.

Imorgon får jag fortsätta städa, hoppas det är lite varmare i morgon så man kan gå på en lite promenad i alla fall så man slipper sitta hemma och mögla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0