Igår

Igår gick jag och la mig kl 9 för första gången på länge :)
och fick sova tills halv 5 på morgonen.
Min man fick ta hand om Isabel som vägrade sova.
När jag gick in till henne somnade hon nästan direkt men då kunde inte jag sova så jag kollade på tomten är far till alla barnen :)
Nu är klockan halv 8 och jag ska fixa lite frukost till Antonio innan han hinner vakna sen iväg till dagis.

Igår åke vi (jag och barnen) hem till mamma och åt middag.
Syster och hennes kille var där för mamma skulle barnvakta :P deras iller tubbe.
Vi åt jätte god köttgryta med ris och sen glass.
Isabel var vaken hela kvällen nästan, när vi skulle åka hem var det typ snöstorm, stakars ungarna.
När vi åkte var det lagom kallt så dom hade inte så mycket kläder på eftersom att vi bara skulle åka bil men när vi kom hem och skulle gå från bilen var det as kallt.
Jag känner mig lite förkyld men hoppas att  det går över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0