Hej på er

Antonio är på dagis som vanligt och lillan sover, hon har so tur är inte feber längre och har suttit i babysittern och pratat jätte mycket.
På bvc sa dom att hon pratar ovanligt mycket för att vara så liten :D
och att man kan tro att hon är äldre än bara två och en halv månad.

Själv sitter jag här och somnar nästan, är så otroligt trött.
Inatt kunde jag först inte somna sen kollade jag på tv på en film om heter outposted och precis då menar jag precis när dom skulle lura in tyskarna i ett rum och få dom att bli vanliga igen precis då blir tvn svart och det står med stor röd text INGEN SIGNAL.
Fan typiskt så jag knappar in en annan kanal men ingen ingen ingen kanal fungerar.
Något konstigt med tvn är det, vi har fortfarande inte 1,2 och 4an.

Så då tänte jag att jag skulle sova, men så klart vakande Antonio och var jätte ledsen så det var bara att gå och lägga sig och försöka få honom att somna, kl blev 6 och han vägrade somna så min man fick gå upp med honom så jag fick vila en liten stund.

Väntar på posten, skulle vara så typiskt at vi inte får någon idag bara för att jag väntar på något.
Nej nu ska jag kolla lite på nätet hej så länge

Kommentarer
Postat av: Maya

Vad gulligt att hon pratar :D

fan vad jobbigt att tv:n håller på att paja.. sånt är dyrt att köpa nytt!

(de rosa byxorna fick jag i ett paket av mammas kompis som bor i Schweiz.. visste inte ens att de fanns i sverige men det står namneit.com i de)

2010-03-11 @ 15:29:17
URL: http://quetzalen.bloggproffs.se
Postat av: MariaKsk88 (från FL)

Hola! Yo también tengo un hijo que se llama Antonio.. :) Pero tiene 4 años. Y soy mamá jóven yo tb, voy a cumplir 22! Buena suerte con la familia :)

2010-03-11 @ 16:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0