Fredag

Antonio är hemma, han är lite förkyld så det är bara onödigt att skicka iväg honom till dagis.
Han klarade sig i allafall nästen två veckor eller en kanske det var,rekord tror jag i alla fall att det var.
Idag är det städning och alla hjälper till, förutom Isabel så klart :P
Hon har precis somnat i min säng.
Hon har varit upp i några timmar så nu mot slutet så började hon bli jätte gnällig.

Vi ska snart gå och handla och jag har betalat helften av räkningarna, nästa omgång kommer väl gå på nästan
6 tusen, skoj va :D
Nej!

Idag är det den 19 onde och vet ni vad det betyder, jo att det är 1 månad kvar tills Antonio fyller 2.
Helt sjukt tiden bara flyger iväg.
Jag har planerat att göra en jätte fin tårta men får se om jag lyckas.
Känns lite som att jag har massa pyssel saker på gång men jag orkar lixom inte ens börja på något haha.

Tillbaka till städningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0