Den nya Aaron Carter och en liten Zac Efron

Godmorgon, min man lämmnar Antonio på dagis just nu så jag passar på att sitta lite vid datorn.
Idag ska vi inte göra något eller kanske åka till bagarmossen och köpa ett par begagnade vinter skor till Antonio.
Hans i stl 24 har precis vlivit försmå och det känns väldigt onödigt att köpa ett par nya som han bara kan ha i typ två veckor så förhoppningsvis så finns det där i bagarmossen, annars måste vi köpa nya iallafall.

Ska ringa bvc och fixa en ny tid till Isabels 3 månaders vaccin som hon skulle fått redan förra veckan men då var ju Antonio sjuk och min man och jobbade så det funkade inte.
Ska passa på att vila lite också, är lite snurrig just nu, sen kanske städa om jag orkar.


Tvungen bara att slänga in den här videon.
Verkligen inte min typ av musik.
Men han är verkligen den nya Aaron Carter och en liten kopia av Zac Efron :P
Fast han ser lite ut som en tjej också.

Kommentarer
Postat av: Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

hmm nej den har jag inte sett, vad heter modellen?

2010-03-08 @ 09:55:19
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0