Dålig uppdatering

Hej min mans dator har fått virus så jag har inte kunnat skriva på hela dagen.
Men nu funkar den av någon anledning.
Antonio har varit på dagis i dag och synd nog så var min man ledig, det fanns inge jobb för dom i dag.
Men Antonio fick som sagt gå till dagis för att få lite roligt och leka med sina kompisar.

Kl kvart i tre gick vi och hämtade honom och sen hade vi tänkt att åka till Kungens Kurva och kolla på vagnen men som tur var fanns den vid fridhemsplan också så vi behövde inte åka så långt.
Vagnen var helt klart bättre än UJ, den hade två suffleter och inte hjul som krokade med korgen under och så var rygg utrymet mycket bättre för Antonio och med plats för att växa på längden, ligg korgen var några cm större så då har hon lite att växa i.
Dom hade precis fått in 2010 modellen men dom hade inga liggkorgar så vi får vänta lite med att beställa den, eftersom att det tar bara tre dagar att få den från att man beställer.
Så här ser den ut men vi ska nog ha en svart, min man tyckte att rött var en för stark färg.

Dessutom kollade jag på modellen som kommer ut som Hello kitty vagn den var helt perfekt men på hem vägen såg jag i deras katalog att det skulle komma en anna också men dom kommer inte förens i maj så vi får se vilken det blir.

Vi kollade på en Babytravel syskonvagn också men det var så ful och stor så den ville vi verkligen inte ha.
Dom konstiga vagnarna som ser ut som i Candy är också bara konstiga ungarna sitter antigen "på" varandra eller mittemot och dom vagnarna ser bara jätte konstiga ut dessutom är dom ju as långa hur ska man få plats med en sån på en buss.
I alla fall
Antonio sover och Isabel är vaken, min man och jag ska snart laga middag halv 12 :P.
Vi hann inte äta innan Antonio skulle sova men han fick i alla fall i sig lite mat.
Imorgon ska jag och Antonio ut och leka i snön :D 

Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma



HEJ :)



Du är en av det 10 finalisterna i min "Veckans blogg" denna vecka :)

Lycka till sötis ;)



kram Love

2010-03-06 @ 11:51:06
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Här har jag skrivit lite om olika syskonvagnar, kanske värt att kolla in : )



http://freijasmamma.blogg.se/2010/march/syskonvagnsdjungeln.html

2010-03-06 @ 21:31:01
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0