29 Mars, 2010

Vi gick iväg till bvc men tydligen hade jag inte bara tagit fel på dagen utan månaden också :D
Det var nästan månad när Isabel blir 6 månader som vi skulle dit och träffa doktorn.

Vi fick en liten promenad i alla fall :)
Jag gick ensam och hämtade Antonio på dagis, dom hade precis ätit klart mellis,
vagnen var inte med aå han gick gå hela vägen hem.
Vi letade efter katten men hittade ingen så Antonio blev lite besviken sen tänkte jag att vi skulle in på bibloteket och låna en bok men det ville han inte :P


Vi har precis ätit middag, fläskfile med potatis och kantarel sås och jag skulle igentligen kollat på tv ikväll men jag har ingen lust längre så jag nattar nog Antonio somnar nog med honom.
Isabel var jätte gnällig så hon fick lägga sig tidigt.

Bjuder på en video från idag
                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0