Vart tar dagarna vägen?

Hej hej idag är det riktigt fint väder ute jätte skönt i solen men har inte varit ute så mycket.

Tränade från kvart i 10 till 11 brände 400kalorier och tränade på den jobbiga maskinen i 40min med en paus i mellan.
Maya var där också så efter kollade vi runt lite efter hon gått så fortsatte jag att kolla och jag provade en massa kläder men till slut blev det bara ett rosa linne.

Hade tänkt att hålla min man sällskap när han år lunch men det blev försent och när jag kom till dagis satt alla barnen på gräsmattan och åt glass jätte söta.

Idag stannade vi inte och lekte på dagis för jag hade tänkt att vi skulle åka till farsta och som sagt köpa en present till min man men jag vet vad jag vill köpa men jag hittar inget.

Vi gick till ica men det ville Antonio bara springa iväg så det blev till att hämta syskonvagnen och gå tillbaka.

Pluttan sover jag jag hade tänkt att Antonio och jag skulle baka en överaskning till min man istället :P
Men nu såg jag att kl redan är 5! Han slutar om 2 timmar och snart ska jag fixa middag så vi får se om vi hinner baka.




Kommentarer
Postat av: Ebbah

Hej där sweetie! Vilken fin blogg du har =)

Allt bra med dig idag? Kram

2010-06-22 @ 19:55:46
URL: http://ebbahs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0