Varmt varmt

Det är så varmt att jag dör haha
Hatar när det är för varmt för då kan man inte ha byxor på sig även leggings blir för varmt och jag hatar att gå ut i kjol eller klänning.
Isabel blir också sjukt varm hon har bara en rosa tunn klänning och ett par vita leggings men hon blir jätte varm i alla fall
Läste ju att lammskin var jätte bra att ligga på för det blir svalt när det är varmt och svalt när det är varmt men det funkar ju bara när det är kallt ute.
Men utan den i vagnen blir det ju inte så mysigt.

Vi Isabel och jag har varit och hämtat dop klänningen nu inte riktigt vad jag tänkt men den blir fin i alla fall.
Nu ska vi iväg och hämta Liten på dagis och så får han gå hem orkar inte släpa på syskonvagnen.

Ha en fortsatt bra dag ska leka med Antonio på balkongen när han kommer hem ska fylla hans pool med vatten så kan han få bada lite.

Kommentarer
Postat av: zaida

tänk på hur kallt det var i vintras ;)

2010-06-03 @ 14:45:13
URL: http://zaida.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0