Våran nästa stora boxare??

Tänkt vad skönt att veta vad man vill bli när man blir "stor"
Jisses jag har velat bli mycket det jag mest velat bli är Polis och det vill jag fortfarande men jag skulle aldrig kunna bli det just för att jag har mina barn och jag skulle aldrig riskera att lämna dom utan sin mamma.
Visst att vi inte lever i ett jätte farligt land men man vet aldrig.
Det samma gäller min man jag skulle aldrig uppmuntra honom att skaffa ett farligt jobb som kan riskera hans liv.
Sen om han lyssnar eller inte är upp till honom men ni förstår vad jag menar.

Har ingen anning om vad jag vill göra men som tur ska jag plugga upp betygen innan jag behöver bestäma mig.
Min lill kille kanske redan har hittat sin stora dröm man kan ju alltid hoppas skulle vara jätte roligt om ungarna också gillade kampsport.
Mamma och Pappa upp i dagen haha.

Imorgon fyller jag 21 år känner mig sjukt gammal vill vara 18 igen det var lagom :)
Fast även om jag fyller år så är det baran Isabels dag så klart allt för min lilla prinsessa.
Isabel har för den delen fått hoppa hopp gunga för första gången idag och hon älskade det.

Nej måste jag fixas ducha och tvätta håret och fixa ögonbrynen sen måste lite annat fixas innan i morgon mamma kommer hit redan vid 9 och börjar hjälpa till att fixa min snälla lilla mamma.
Vi ska vara i kyrkan senast 20 min innan.
(säger man så 20 min innan???) :P

Ha en jätte bra kväll och en jätte bra dag i morgon.
För det ska jag verkligen ha!
Tror inte jag kommer kunna blogga förens på kvällen så ha det bra så länge :)

Oj oj hur söta får man bli :D
Vilka vackra barn jag har och jag är helt överlycklig!
:d

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja,man kan inte säga annat än att dom är jättesöta dina barn

2010-06-05 @ 00:33:02
Postat av: Anonym

vsg.

gör du annars?:d

Alltså vilka bilder dui lägger upp sjukt goa!:D

2010-06-05 @ 00:48:17
URL: http://snoocxz.blogg.se/
Postat av: en värmlands tjej

den lille killen mä box handskar.. det var värst vilken liten tuffing det ;)

2010-06-07 @ 22:34:11
URL: http://mybloggnotyours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0