Sista dagen i Juni 2010!

Ont i armen har jag innan jag fick barn brydde jag mig inte om sprutor jag var alltid den som var modig och inte gjorde en minn när jag fick en spruta.
När Antonio fick sin första spruta ändrades allt vet inte vad som hände eller varför men från och med den dagen så hatar jag sprutor jag känner verkligen hur vätskan dom sprutar in rinner inne och ner i armen det är as äckligt.

Nej det är verkligen ingen hit Antonio fick följa med vi hämtade honom på dagis först när mamma och jag fått varsin spruta ville han också ha han sträckte fram armen jätte gullig men han behöver ju inte som tur är.
Eftersom att han var så duktig så fick han ett litet Bamse klister märke :)

Blev ingen övningskörning vi läste lite teori istället och år jordgubbar.
Snart är det tid för att laga mat och sen kommer min älsklig hem vid 8 och nattar A så jag kan fortsätta plugga lite.


Antonio är så cool och fin i sina snygga kläder! :)
Och min lilla flicka är så underbart vacker!

Tänkte lägga upp lite bilder som mamma hade på sin kamera men det gör jag ikväll :D

Kommentarer
Postat av: emelie

va söta!:D

2010-06-30 @ 19:29:27
URL: http://emeliekantola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0