Familjens första riktiga picknick

Idag blev det verkligen dåligt men bloggandet.
Ingen träning i morse för jag var alldeles för trött fick sovmorgon till 1 och sen var det bara att skynda sig upp och göra i ordning ungarna och oss själva för vi skulle på picknick inne i stan vid 3.

När alla fyra är klara är kl 2 och så kommer jag med den smarta idena att vi ska byta Isabels plats till en sittplats så det var bara att skynda ner i källaren och sätta fast sitt delen kvart över 2 då kommer jag på att vi behöver handla mat till Bel och köpa en åk remsa.

Gud vilken konstig känsla det var när båda ungarna satt bredvid varandra helt sjukt jag har ingen liten bebis längre :(
Båda är stora nu aa Isabel är ganska stor.
Tiden går alldeles för fort men det var jätte roligt att se dom sitta bredvid varandra Isabel började "slå" mot Antonio då gjorde Antonio samma sak sen började Antonio sparka med benen då tyckte Isabel att det var jätte roligt så hon började också sparka sen började Bel låta och Antonio lät likadant haha dom är för söta :D
tänk att dom snart kommer kunna börja leka och busa med varandra och va roligt dom kommer att ha.

Vi hade i alla fall jätte trevligt och satt och grillade och syster hade med sig sin iller som Antonio tyckte var rolig men han fick inte vara nära för Tubbe som han heter bits.
Vi satt ute ett bra tag sen var det dax för tårta då gick vi hem till syster och åt och det var en riktigt god tårta.
Tyckte A också haha.

Vi kom hem vid 8 och Antonio somnade typ vid 9.
Bel somnade väl halv 9.
Ikväll blir det i alla fall film vi lånade Playa del sol 2 haha dom är så jäkla sköna :D

Som ni kan se på bilderna hade Isabel på sig sina fina guld armband och halsband.
Tror jag ska försöka fixa hål i öronen på henne snart jag fick det när jag vara liten bebis och eftersom att hon är tjej så ska hon nog också få det ska bara hitta ett ställe där dom gör det på bebisar.
Men här i sverige gör man ju nästan aldrig sånt men tyo Guatemala gör man så för att man ska visa att bebisen är en tjej men det är ju as gulligt :D


På bilderna över han man se Isabels halsband och armband-
Halsbandet är en lyckoklöver med namn och födelse datum.

Haha ser inte klok ut på bilden men ungarna är ju bara för söta där dom sitter bredvid varandra i vagnen med varsin filt!

Puss på alla mina tre älsklingar i är finast i världen!
Jag är så glad att jag har er alla tre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0