Pannkakor , kojor och bus

Båda ungarna sover och jag har sovit i två timmar med Antonio.
Mår jätte illa och har ont i huvudet man jag hoppas att jag orkar sitta uppe och kolla på film med min älskling.

Han kom hem kvart i fem i dag och då ville Antonio så klart leka med sin papi men jag fick inte vara med :)
Mamma gå! sa han haha han är så gullig.
Jag passade på att laga pannkakor till dom medans dom byggde en koja och höll på att busa för glatta livet.
Antonio har också lärt sig ett nytt ord Åska det har typ aldig åskat i hela hans liv innan men han blev inte rädd
Åh Åska! utbrast han så fort det bullrade haha pluttis :D

Pannkakor är verkligen en hit här hemma gjorde smet på 8 ägg så ni kanske fattar hur mycket det blev.
Antonio klämde i alla fall i sig 2 och en halv vet inte om det var för att det bara var gott eller för att hans papi mosade i sig ett gäng.

Efter middag blev det lite bus och sen natt saga Antonio höll på att krånga som f efter jag läst klart han häll på att prata med dockan men efter ett tag så somnade han också.

Ikväll är det planerat att vi ska kolla på Wolfman om min man kan slita sig från sitt jädrans manga tittande haha.
Manga och x-box360 är något han inte kan leva utan :D

,
Bild från en månad sen.

Kommentarer
Postat av: Mamajay

sv; hej, sorry för sent svar. vad händer i helgen da?

2010-06-18 @ 22:16:44
URL: http://mamajay.blogg.se/
Postat av: isabel & Caroline

Vad söt :)

hihi hon heter och stavas exakt samma som jag ;)

2010-06-19 @ 00:21:14
URL: http://sistersofgothenburg.blogg.se/
Postat av: CLASSY - KEEP ON READING BITCHES!

Härlig blogg! Dina barn är verkligen jätte fina :)

2010-06-19 @ 01:03:05
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0