Tråkig morgon

Godmorgon vi vaknade sent idag Antonio hade varit vaken ett tag innan jag vaknade.
Jag har ont i huvudet och halsen och är lite förkyld.
Det är ju inte toppen väder te så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag,
hoppas att det blir bättre lite senare.

Kvällen igår blev ganska sen somande väl inte förens 3 halv 4 så det var skönt att få sovmorgon.
Nu ska vi gå och handla massa mat
och blöjsor till kidsen.
Skulle nog vara bättre med tygblöjor men jag tror inte jag skulle klara av det.


Bjuder på söta bilder på mina små pluttisar.

Kommentarer
Postat av: amanda kling

gud vah söta barn du har :D

2010-06-26 @ 13:59:25
URL: http://amandakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0