Snart iväg

Roligare än så här hoppas jag att det blir idag.
A lämnas på dagis och jag håller på att göra mig iordning ska på begravning idag.
Vet verkligen inte vad jag ska ha på mig har två svarta klänningar en är i stl 38 och den är verkligen för stor så den kan jag inte ha och sen har jag en som är ganska så kort så den kan jag inte heller ha så det återstår ett par svarta jeans kääns ju så där att ha på sig men leggings funkar ju inte heller i alla fall inte dom jag har.

Min man är ledig från jobbet idag så han ska vara med Isabel hela dagen.

Juste vägde mig igår och nu står vågen på 54!
På en månad har jag gått ner 7kg inte så mycket men bättre än ingenting.
Nu ska jag inte ljuga och säga att det är naturdieten som fungerar för den äter jag nästan aldrig längre.
Utan det är helt enkelt för att jag nästan aldrig äter i går åt jag ett äpple och lite filmjölk med flingor och russin sen var det inte mera.


Nej nu måste jag gå hej så länge

Kommentarer
Postat av: Tina

Det är väl duktigt av dig att gå ner så många kilo.Usch det är inge vidare att gå på begravning.

2010-06-11 @ 15:58:41
Postat av: Felicia

Hej !

fin blogg .

Kolla gärna in min .

Ha en bra kväll :)

2010-06-11 @ 17:54:31
URL: http://feliciaannab.blogg.se/
Postat av: Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

oj men hur orkar du leka med barnen om du inte äter? :S

sv; mjoe men vi vill kunna åka med två vagnar om vi ska till en djurpark eller så och då får vi inte plats med två vanliga vagnar i bilen ;)

på vintern så får vi nog köpa en brio sulky eller så att ha om vi måste dela oss men just nu blir en maclaren bäst ;)

2010-06-11 @ 18:38:43
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0