Resa

Idag satt jag och kollade på ving.se för att se hur mycket en resa för våran lilla familj kostade och det var mycket dyrare än va jag trodde men då var hotellen jätte fina så det skulle helt klart vara värt det.

Tänkte först grekland men det var ganska dyrt så då kollade jag på Spanien i stället och hittade två helt underbara hotell som jag och min man vill åka till.
För 2 vuxna och två barn skulle det kosta ca 20.000kr för 8dagar  nu vet vi så klart inte om det kostar lika mycket nästa år men ca i alla fall.
Men sen måste man ju räkna + om man ska ha middag och fruksot och lunch där eller om man ska ta det ute.
Fast det fanns jätte bra paket som tex man äter på hotellet 5 av 7 dagar vilket är perfekt ju eftersom att det inte är det lättaste att äta ute med två barn.

Varken jag eller min vet om vi "vågar" åka ensamma men man kan ju alltid hoppas på att några vill och kan följa med men vi skulle nog klara oss ensamma också haha.

Fatta va härligt att åka utomlands med våran lilla familjs första resan alla fyra.
Man kan ju alltid hoppas på att min man får jobb nu så vi kan spara lite till resan annars får vi fixa det på något annat sätt för jag SKA åka dit :D



(På två bilder ligger Isabel på min mage och jag tog typ 20 bilder men bara en blev bra så på ena fick jag bara med ögonen haha)

Min lilla skrutt har sovit mest hela dagen vilket har varit ganska skänt för då får jag och Antonio en massa tid ensamma.
Han har varit mammig hela dagen så det kunde inte varit bättre.
Nu nattas han av sin papi och efter jag bloggat klart ska jag sätt aigång med att läsa lite teori.
Det är verkligen tråkigt men det måste göras annars blir det ju inget körkort och att kunna låna mammas bil skulle vara jätte skönt.
Det är en liten bil så om mamma ska köra oss blir bilen helt full med tre vuxna två bilbarnstolar och en hund.
Så aa det skulle vara helt perfekt att ha körkort.

Ca en månad kvart tror jag till körskolan börjar så det gäller att ligga i nu om man ska få det avklarat fattar bara inte hur jag ska kunna vara ifrån mina barn hela dagarna i två veckor och bara se dom på kvällen inna dom ska sova :(
Tur att dom ska bli passade av mormor haha om hon orkar med två små barn i två veckor :P

Nej nu ska jag plugga sen väcka min man och kolla på film sen blir det till att sova!!!
Imorgon ska jag träna vid 10!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara - nytt & fräscht ♥

Hej hej fin blogg,

hur är läget?

2010-06-26 @ 22:56:39
URL: http://rizzy.blogg.se/
Postat av: Trafikkblogg

bra innlegg:)

2010-06-27 @ 00:51:27
URL: http://trafikkblogg.blogg.no
Postat av: Tina

Söt liten trollunge!!!!!!

2010-06-27 @ 00:51:42
Postat av: Victoria ♥

sv. Hej! :D jaa visst det skulle jag absolut kunna göra. jag hör av mig på mail. :)

2010-06-27 @ 04:19:14
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: tobbs

så söt

2010-06-27 @ 17:07:20
URL: http://tobbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0