Inte haft tid

att blogga.
Det har varit fullt upp i söndags var jag och min kära mor och syster på parkteatern här i enskede och kollade på Momo eller mommo aa i allafall det var helt okej min mamma läste boken för mig när jag var liten men mindes inte att det var så.
Min gammla bm var med i pjäsen hahah.
Fick dessutom övningsköra dit och det gick väldigt bra.

Igår måndags var Antonio hemma för vi skulle till ortopedisten och kolla hans ögon men vi kom aldrig iväg.
Isabel kräktes jag hittade inte Antonios ena sko jag hittade inte bussrämsan så jag tankade på min mobil men när jag hittade mobilen var batterierna avstängda dessutom så funkade inte hissen så det blev inget med det.
Lyckat värre!

Jag och Bel har varit med Maya och Minoo i liljeholmen och kollat runt.
Letade efter ett fint långt linne till mina leggnings men hittade inget jag ville ha.
Bel kräktes precis när vi komit fram så jag fick gå och köpa en ny body till henne eftersom jag aldrig packar ner extra kläder till henne.
Vi gick runt där ett bra tag sen blev kl halv 2 och vi åkte hem men det var förseningar på tunnelbannan så vi fick vänta i 20 min men vi hann köpa blöjot till Bel innan vi hämtade A på dagis.

Bus ungarna idag, Isabel med sin nya Coola body.

När jag kom hem och kollade i kylskåpet fick jag se det här

Haha för er som inte ser vad det är så är det en tårtbit eller aa har varit.
I morse när jag gick hemifrån var det en helt vanlig tårtbit haha min man är så gullig haha han har typ mosat den och delat på den och aa jag vet inte vad han har gjort men roligt såg det ut i allafall.

Nu kommer min mamma snart över med lite middag för det är näsmligen såhär att min man jobbar från och med nu från 11:30 till 19:30 så jag kommer från och med nu vara hel ensam med ungarna på kvällarna och jag får natta båda varje natt också men det gå ju bra eftersom att båda är så duktiga :)

Imorgon tänkte jag slänga in en video blogg om jag hinner ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mamajay

sv; okej, får testa det nån gång. hälsa killen från mig föresten =). händer i veckan da?

2010-06-08 @ 19:21:09
URL: http://mamajay.blogg.se/
Postat av: Tina

Sötungar på bilderna.

2010-06-09 @ 10:27:26
Postat av: nour

nää guuud vad sööööta :D

hur gammla är dom :)?

allt bra :) ?

2010-06-09 @ 11:11:01
URL: http://nourtanoukhi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0