Hur läge

Hur länge ska det vara så här tråkigt väder?

Var och tränade 40min i morse det var riktigt skönt med tanke på att jag inte tränat på två veckor.
Nör jag kom hem "bytte jag av" med min man som också ville träna så nu är jag själv med ungarna men mamma skulle snart förbi hon skulle gör något i närheten här så hon passar på att komma hit också.

Jag har varit duktig och städat så nu är det ganska fint igen fattar inte att det kan bli så stökigt så snabbt men nu står Antonio och kollar på Playhouse disney så då kommer det vara fint ett litet tag till haha.

Isabel sitter och slår på bordet i sin stol knasboll.

Antonio har fått för sig att leka att alt är bilar så han sätter sig på soffkanten och sitt leksaks garage och låsas kör.
Snacka om att ha fantasi men så höll jag också på när jag var liten och det var ju inte så läge sen haha.

Ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

haha sambon håller på Spanien och jag kunde inte bry mig mindre så jag bara hänger på ;)

Tack för tipset, ska förbi cubus och kika.

2010-06-13 @ 14:41:21
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0