Hur kan människor vara så grymma?

Herre gud idag började jag gråta och jag höll om min lilla prins hårt och bra kramade och pussade på honom.

Min man kom in i köker när jag lagade middag och sa "jag undrar om Antonio är lik mig som liten"
Jag kollade på honom och sa att jag tror att han är jätte lik dig och då för första gången insåg jag att det vara så liten min man var när han bodde på gatan hur han blev utslängd från ett fler tal familjer hur dom lät honom sova på bara golvet inte gav honom mat för att inte tala om att han inte fick någon som helst kärlek.

Jag fattar verkligen inte hur min man kunde överleva tills han var 6år på gatan med människor som behandlade honom värre än en hund.
Fy fan säger jag bara!

Vad är det för fel på människor igentligen!!
Det är hemst att man kan göra så mot ett litet barn och fatta vilket tur han hade som faktiskt räddades av röda korset.

Min man är ju inte direkt ensam om det här och det är hemst att barn behöver leva så
fan barn blir våldtagna mördade tvingade att vara med i gäng eller gerillan.

Om jag var rik kan jag lova att jag skulle ge nästan alla mina pengar till central och sydamerika så att barnen där skulle få det bra.
Men tyvärr kommer jag aldrig bli så rik att jag kan hjälpa alla eller kanske inte ens någon.
Att skicka pengar till dom länderna är ju inte direkt säkert eftersom att det finns massa idiot F****R som tar pengarna.

Men fatta om folk som var ganska eller riktigt rika skickade pengar eller åkte dit och hjälpte till att bygga hus skolor  och så skulle det i alla fall bli en stor skillnad så varför gör inte folk så?

Jo för att dom är själviska jävla F som bara tänker på kläder fina lägenheter fina bilar eller dyra barnvagnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0