Grodor gröt och lite till

Haha vi är normala familjen måste ja ju säga :D
Det började med att Antonio och Isabel satt mitt emot varandra vi bordet och Antonio började banka med skeden i morden och Isabel gjorde då samma sak som A sen slutade dom.
Sen kom min man och satte sig och då gjorde han samma sak då hängde båda ungarna på så klart haha såg as roligt och dumt ut :D

Isabel fick smaka gröt för första gången och det var tydligen inge bra hon höll på att spy men vi får prova men det i morgon igen.
Antonio vägrade äta burk mat så jag tänkte att jag skippar det med Isabel också det är mycket lättare och säkert godare.
Själv skulle jag aldrig äta burkmat så därför vill jag inte ge det till mina barn heller.


På tal om ingeting så höll jag på att köra på en liten fiskmås unge idag när jag övningskörde.
Vet att man igentligen måste köra rakt fram men som tur var kom det ingen bakom eller fram för så bebisen klarade sig.

Nu håller Antonio på att skräma mig med en groda när jag låsas bli ledsen så tar han bort grodan och så tröstar han mig med en kram :D
Sötis sen gör han om det om och om igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0