God dag

Dagen har varit lång och slut är den inte än.
Var på dopsamtal och som TUR var var det inte alls minst fyra andra som skulle döpas sammtidigt det var två andra föräldrar där och dom två skulle döpas vid 12 vilket betyder att Isabel är ensam!!!
Fatta va jag är glad nu helt perfekt!
Har bestämt psalmer och faddrar till henne.

Hämtade Antonio vid 2 och åkte in till stan för att träffa syster yster.
Det var sjukt varmt och vi satte oss i kungsan och Antonio fick en glass.

Det är ju massa folk som ta studenten och jag måste (med risk att låta som en sur kärring)
att jag tycker att det är otroligt irriterande att dom åker runt och skriker och vissar i visselpipor och tutar FAN man blir ju döv och ungarna blir ju Fan också döva för att inte tala om att dom blir rädda!

Tycker faktiskt att man ska kunna gå ut med sina barn utan att dom ska bli livrädda!
Bara för vad?
Att ungar lyckats plugga klart, fan folk som pluggar upp gymnasie betygen efter dom "kan" ta studenten klarar ju av att inte hålla på sådär så varför kan inte ungdomar också klara sig utan massa fjant och stå och skrika och supa ner sig!

Har fixat band till Isabels klänning och typ till killarnas slippsar så ska försöka fixa till det i kväll
Nu lagas det middag min käre man är inte hemma så jag får fixa det också har precis nattat Isabel hon var jätte jätte trött.
Lite jobbigt med sånt här väder vet inte riktigt vad ungarna ska ha på sig det blir antigen för varmt eller för kallt.

Nu ska jag äta middag med min underbara lilla prins som är det finaste illa killen i världen!!!


Isabel fick prova att sitta i vagen och det gick jätte bra men hon satt bara där jätte kort.

Kommentarer
Postat av: Bella

klart hon ska ha sittvagn nu =) stora tjejen ju :)

2010-06-02 @ 20:26:08
URL: http://www.metrobloggen.se/2blir3
Postat av: Bloggarmaja

söt bild!

Din header är underbart söt :D !

2010-06-02 @ 20:46:32
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

Jag tycker det hör till, visserligen tog inte jag studenten så men alla är vi olika. Flak = studenten, sen väljer man om man ska skrika och supa ner sig.

:)

2010-06-02 @ 21:19:27
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Lycka till i veckansblogg! Glöm inte att kika in i morgon kväll för att se ifall du blev en utav finalisterna. Ha en bra kväll :)

2010-06-02 @ 22:09:39
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Vad skönt för dej att det ordnade sig med dopet

kram

2010-06-03 @ 01:18:06
Postat av: Anonym

Fina bilder.

2010-06-03 @ 23:13:33
URL: http://snoocxz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0