Dagens fråga


Ni känner till scenariot.
Någon har precis fått barn ocg frågar dig:
Visst är h*n söt?

Om någon frågar dig det och du faktiskt inte tycker att barnet är ett dugg sör berättar du det då?
Eller gör du som det flesta och säger:
Ja h*n är jätte söt.

Måste börja med att säga att jag gillar inte föräldrar som alltid måste fråga en sån sak för det för mig betyder att den personen måste ha bekräftels när det gäller ungen vilket jag inte gillar.
Huvud saken är väl att man själv tycker att ens barn är sötast i världen.
Tycker jag att någons unge är söt så säger jag det direkt men om jag nu skulle få den frågan och inte tyckte det skulle jag säga att ungen var söt i alla fall för ingen vinner väl på att säga att ungen inte är söt.



Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Grattis, du är en utav finalisterna i veckans blogg! Se nu till att dina läsare hjälper dig att rösta :) Läs även alla regler och all information som du finner i inlägget. Lycka till! :)

2010-06-30 @ 12:02:17
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0