Dagens fråga





Mina tre bästa är nog att jag är

1, Jag har väligt långt tålamod

2. Väldigt bra på att ge mycket pussar och kramar och säger många gånger om dagen till mina barn att jag älskar dom över allt annat och hur fina dom är.

3. Jag kan säga till mina barn på ett lungt sätt istället för att höja rösten direkt som många tycker att man ska göra för annars lyssnar dom inte men så länge dom lyssnar när jag säger till dom lungt och snällt ser jag ingen anledning till att höja rösten direkt.

Det får bli fyra haha
Den fjärdet är att jag ÄLSKAR att busa med mina ungar :D

Tre sämsta är

1. Hatar att se mina barn ledsna så det blir ofta så att dom får som dom vill fast då brukar jag göra det på ett sätt så det blir som att dom inte bara får som dom vill bara för att dom skriker.
Eller så blir det så att när min man säger till och A blir ledsen så brukar jag kanske förstöra för mina man och att jag blir den snälla och han den elaka.

2. Har kort tålamod när det gäller andra människor på stan när dom typ puttar på barnvagnen eller går i vägen då kan det komma massa fula ord från min sida just för att dom gör något "mot" mina barn.
Även om ungarna kanske inte alltid hör är det ju inge bra att dom lär sig att göra så dom med

3. Är väldigt överbekyddande, fast det är bra på ett sett också man hör ju alltid om ungar som folk tappat bort på Ikea eller ungar som ramlat och slagit sig ordentligt och det kan jag ju säga att Antonio har gjort sig illa en gång och det var när han snubblade när han sprand och råkade slå i tv bänken.


Mer på MILF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0