21 Juni 2010

Halloj Isabel och jag har varit en sväng i Farsta och kollar unt vin hann inte vara där så länge eftersom att vi vilade till halv 1 så vi var där i två timmar och jag köpte två linnen till mig och 5 par stumpor var till mig och min man.

Letade som en galning efter fina linnen överallt som också skulle sitta bra men hittade bara i stl s och dom satt inte ens åt så det fick bli H&M som vanligt och där hittade jag två i stl xs som satt bra ett blått och ett rött är så tråkigt för alla mina andra kläder som passar är svarta så det blir ändring på det.

Hämtade skrutten på dagis och hade tänkt att åka tillbaka till Farsta ville köpa en present till min man men skulle hämta syskonvagnen men så klart hade min man tagir brickan till källaren så det gick inte.
Tråkigt för jag hade tänkt att vi skulle fika där också det brukar vara en favorit hos Antonio.

Får bli imorgon istället.

Annars har vi inte gjort mycket busat som två galningar Antonio blir helt galen när man busar så han har bitit mig två gånger kanske får ta det lite lungnare men han tycker det är så roligt att busa och jag älskar när han skriker av glädje :D
Sen har ungarna haft hopp tävling haha Isabel i hoppgungan och Antonio på vanliga sättet dom tyckte det var jätte roligt haha.

Lillan håller på att somna och vi ska äta jätte sen middag min man kom precis hem

(Bilder kommer imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0