Varför ska man mobil blogga?

När man lika bra kan använda vanliga dator? haha

Sitter i bilen och är på väg till landet.
Antonio har redan börjat tröttna redan efter 10 min men som tur har jag med kakor.

Tog en timme att packa all men det blev ändrade planer tror jag får se hur länge vi är på landet.
Nu är åker vi vidare ha en bra dag



På ett sätt jag det var väldigt många som sa åh då måste vi träffas jätte ofta typ så men sen blev det verkligen inte så men det var ingen som sa något dåligt om att jag var gravid.
Eller jo en men henne är jag inte kompis med

Kommentarer
Postat av: Daphne

Hej! Jag är också ung mamma, jag är 22 och min son som också heter Antonio är 4 :) Såg ditt inlägg på FL heheh.

2010-07-23 @ 11:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0