17 Juli 2010

Blev inge bloggande igår.

Vi hade igentligen planerat att åka till Bagis och bada men det var ju inte toppen väder så mamma föreslog att vi kunde åka hem till henne i bromma så vi 2 gav vi  oss iväg.

Vi var framme vid 3 och mamma hade gjort en god pasta sallad Antonio äter som en myra igen fattar inte att han klarar sig.

Det var ju ganska varmt ute så vi bestämde oss för att gå och bada på en srand nära dom när vi väl kom dit blåste det som tusan så Antonio fick stanna på land.
Det var ju skänt att mamma var där och passade ungarna så jag och min man kunde bada själv det lär ju inte hända för ofta nu när man har två barn haha.

Det fanns en liten ank familj vid stranden som ett par ungar häll på att mata dom var jätte söta.
Efter badet hade vi planerat att åka hem men mamma och hennes kille frågade om vi ville stanna och grilla lite och det tackar man ju inte nej till :D

Det blev väldigt sent vi kom tinte hen förens vid 10 och båda ungarna somnade direkt.



Min man tror att Antonio kommer bli den nästa mozart

Kommentarer
Postat av: anna

söt blogg. följa varandra på bloglovin?? :)

glöm inte att rösta på min sko är dyu snäll?? :))

2010-07-18 @ 12:34:27
URL: http://annaamadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0