Rubrikerna gör allt


Det är så skönt att det snart är helg jag mår verkligen inge bra just nu och jag behöver ha min man hemma.

Dagen har varit bra även om jag mår dåligt man få helt enkelt bita ihop för ungarnas skull.
Vi tog oss ut på en promenad hade hoppats på att Antonio skulle somna i vagen men han vägrade så det blev parken i stället.
Det var skit varmt och Antonio blev helt svettig så vi gick hem och tog det lungt istället.
Senare på kvällen gick vi ut på gården vi var ute tills min man kom hem vilket var ganska kort efter att vi gick ut men en promenad till ica fick det bli och mat tills i morgon tror inte jag kommer orka handla i morgon.
Antonio gick dit och tillbaka sen blev det glass och sen fick han sova.

Det här med att borsta tänderna är helt galet jobbigt (för Antonio)
Han hatar det han skriker och blir jätte ledsen och jag vet verkligen inte hur vi ska göra det bra ibland går det bra när man busar till det lite eller när man först borstar på mimmi men oftast gå det åt skogen.

Det måste ju göras men jag vill inte behöva hålla i hans arnar ben och huvud för det blir ju inge bra för någon av oss.
För honom blir det en dålig sak att borsta och för oss som måste göra honom ledsen.

Nu måste jag ta en duch det är så varmt här inne blää
Sen ska jag försöka kolla på Sex and the city 2 får se om jag äntligen kan få tid att kolla på den haha har sett dom första 10 min typ 5 gånger :D

God natt


Lyckat två bilder på hela dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0