Stakars barn


Oj oj vanligt vis hade vi varit hemma för ca mer än en timme sen men vi sitter fortfarande i bilen.
Jag vet inte riktigt hur många gånger mamma har kört fel så vi har varit tvugna att köra jätte omvägar och åka tillbaka vi fick stanna på McDonalds eftersom att båda ungarna var ledsna så A fick en glass och pommes och Bel fick mat nu är vi på väg igen och det är ca en timme kvar tills vi är hemma.

Antonio sitter i baksätet och är jätte ledsen jag sitter här fram eftersom att det blir så lite plats med två ungar och en hund där bak men nu ska vi försöka stanna så jag kan hoppa bak och låta Antonio lyssna på pio pio som han älskar.
Uch det är jätte jobbigt att höra honom gråta där bak min lilla prins det skär i mitt hjärta.

Nu är det klart så nu ska jag hålla min lilla prins glad :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2010-07-08 @ 20:19:22
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0