Städar hemma i det fina vädret

Vi har inte varit ute på hela dagen trodde att det skulle bli lite svalare nu men nej då så jag vet inte riktigt om vi ska gå ut eller inte Isabel tycker dte är jätte jobbigt i värmen även om hon ligger i vagen i skuggan.

Antonio älskar ju att vara ute så det blir lite jobbigt hur man ska välja.
Dessutom vågar jag inte riktigt leka med Antonio när Bel ligger i vagnen jag får alltid för mig att någon kan komma och ta henne även om man är nära så bara man vänder ryggen till typ.

Här inne i lägenheten är det också så klart varm får se hur vi gör.
Har i alla fall städat så nu ligger all tvätt på golvet så det ser verkligen inte ut som jag städat någonting.

Bel hoppas i hoppgungan och Antonio sitter och kollar på Lady och Lufsen tror han gillar den för att Lady är lite lik Lima.

Ska nog försöka gå ut vid 5 tiden så Antonio kan vara ute och leka en stund innan han ska äta middag som vi för den delen i alla fall måste ut och köpa.

Fortsätter att städa tills vi ska ut ha en fortsatt jätte varm dag

Slänger in en gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0