Slösa pengar

det gör jag riktigt bra men iblan där jag verkligen vill ha något "viktigt" då går det inte.
Det tar alltid stop jag vill igentligen inte slösa så mycket pengar eller jo men inte allt på en gång som det blir när man köper dyra saker.

Just nu vill jag ha en systemkamera och det kanske jag borde köpa nu eftersom att jag får mina perioder till och från att jag verkligen vill ha min systemkamera!

Jag vill fixa Isabels tatuering nu men det kanske inte är så smart eftersom att det är sommar och jag vill sola och bada.

Om jag nu skulle köpa en kamera och fixa min tatuering skulle det bli typ 8tusen!
Visst att det är värt det och det kanske inte var så mycket haha.

Nej men allvarligt ska nog se till att fixa det så snart som möjligt :D
Vet så har jag sagt dom sista typ 100 gångerna jag snackat om en systemkamera men om jag fortfarande vill köpa en om några dagar ska jag köpa en så kan jag ta en massa fina bilder på landet i sommar.


Bilden har inget att göra med texten jag vet.
Tyckte bara att det var så roligt igår när jag skulle sova hittade jag inte Antonio i sängen men jag hörde honom andas så jag kollade runt lite och till sist hittade jag honom sovandes på golvet.
Fattar inte hur han hamnade där haha men gulligt var det.


Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-19 @ 07:09:31
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

så søt unge:-)

2010-07-19 @ 09:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0