Orphan


God morgon alla glada om lite mera än en timme ska jag ta med ungarna och träffa Maya vi ska till skärholmen och kolla om vi kan fixa en grej där.
Igentligen är det jätte långt men vi har ju i alla fall inget att göra så då kan jag passa på att kolla på en bikini där istället.

Igår kollade på filmen orphen det var en skräck men det var inte så värst läskigt.
Lite kanske men den var mest sjuk och jag och min man satt och klagade på att alla var så otroligt dumma och inte fattade att det var något fel på lill tjejen.

Den var värd att se i alla afll så kolla på den om ni gillar skräck.


För att svara på frågan om jag visste att hål i öronen med för större risk för allargi så kan jag bara säga att jag inte ens tänker svara på den dumma frågan!

Hörs senare

Kommentarer
Postat av: cindy

söta ungar :)



jag håller med att alla i filmen inte tänkte sig för särskillt inte pappan & ungarna eftersom de inte sa nåt

2010-07-09 @ 10:35:36
URL: http://ciindys.blogg.se/
Postat av: Marina mamma till toñito

Det var inte planerat men jag skulle inte ha något emot att få ett till barn nu. Jo de va tråkigt :(

2010-07-09 @ 10:41:47
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0