Nelly.com

Jag gillar verkligen inte att lägga ut bilder på mig själv men som jag sagt innan IBLAND :P måste man bjuda på sig själv.
Även om jag nu tyckar att jag blev finare i klänningara i verkligheten så bjuds det på några bilder.
Blev ganska många för det fanns ingen som man kunde välja bara fyra :P

Hoho här får ni..
Klänningen övers är blå tror jag :P
den under är svart.

Från Nelly.com
Klänning stl: xs 99kr
Skor stl: 40. 399kr

Här får ni också se vårat otroligt blåa badrum :P
Har inte tänkt på att det var så mycket blåa saker där inne men man lär sig något nytt varje dag haha!
Kunde sträckt lite på mig också men men

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Och grattis till din familj. Sååå söta barn ni har. Urgulliga!!!

Kramar till er alla!

2010-07-22 @ 10:34:30
URL: http://www.handbrutensblogg.blogspot.com
Postat av: Elise

Nice :)

2010-07-22 @ 10:55:39
URL: http://emphoto.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0