Dagens 15 Juli




Att äta bra när man är gravid är ju jätte viktigt men tyvärr har jag inte kunnat göra det någon av graviditeterna.

När jag väntade Antonio mådde jag illa tills han föddes hade jätte svårt att äta mådde illa så fort jag såg mat klarade inte av att äta mat som "luktade"
Så jag levde typ på blodapelsiner och snabbmat det var inte direkt så att jag stälde mig och lagade bra och nyttig mat.

När jag väntade Bel så åt jag nästen ingenting i börjag gick ner jätte mycket i vikt då var jag jätte orolig att Bel inte skulle må bra när nästan inte fick någon mat men bm sa att det inte var någon fara så länge jag åt ibland.
När jag kunde börja äta igen åt jag  precis vad jag ville ibland mer än för två haha
men jag kände väl lite så att jag kommer gå upp i vikt i alla fall så då struntade jag i vad jag åt.
Grönsaker har jag aldrig varit så duktig på att äta någon av gångerna men frukt jag har ätit jätte mycket.


Mer på milf

Kommentarer
Postat av: Hanna

fin blogg du.

2010-07-16 @ 12:28:56
URL: http://hannatthorn.blogg.se/
Postat av: Miku

Den som faktiskt LYCKAS med att BARA äta nyttigt - behöver nog hjälp för då mår den personen uppenbarligen inte riktigt bra xD haha

Man MÅSTE ju bara unna sej!DET är sunt ^_^

Jag var TOKIG i chips när jag var gravid!

Pizza (som jag inte gillar annars) åt jag 2 gånger i månaden.

Visserligen åt jag mycket frukt.

Jordgubbar och bananer varje dag.

Fast med smält choklad x'D

2010-07-17 @ 17:36:56
URL: http://miku-san.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0