Söndag 31 Januari


Veckorna bara flyger iväg, när jag väntade Isabel så gick tiden i snigelfart.
Det är ju klart att det är mycket att göra med båda ungarna så man har lixom aldrig tråkigt,
förutom när båda sover för då blir det ju så tyst och lugnt :P

Uch imorgon är en ny vecka massa saker att göra, vi ska till läkaren med Antonio,
han ska få ta stick tester och se om han är allergisk mot sylt.
Sen måste vi till vårdcentralen med Isabel för hennes j*vla hosta, stakar liten, hoppas det inte är något allvarligt.
Sen måste vi ringa till prästen och kolla på det planerade datumet till dopet är ledigt.
Hoppas bara att det inte är någon annan som ska döpas sammtidigt, kan ju berätta att Antonios dop blev kanska så förstört av den andra ungen som bara skrek och skrek under hela dopet.

Nej nu ska jag kolla på en film sen ska jag och min man kolla på Ponyo :D
Har velat se den sen den började gå på bio, men det blev aldrig så, vi får se den ikväll istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0