Sent sent


Haha nej vi sover inte i samma säng =)
Eftersom att Antonio alltid sovit med oss och fortfarande inta kan sova själv och för att Antonio inte ska vakan av att Isabel sover.
Så sover jag och Isabel i ett rum eftersom att jag inte vill att hon ska sova i ett eget rum och så sover min man och Antonio tillsammans
Innan Isabel föddes sov jag i eger rum för att min man snarkar som en galning och jag kunde verkligen inte sova då.
Så nu vet ni det =)

Nu är vi äntligen hema, vi har ju varit hemma hos svärmor inne i vasastan.
Det var helt dött ute.
Vi hade iallafall trevligt, Antonios gudfar var där och Isabels blivande Gudfar.
Vi åt mat och sen blev det prinssestårta, vilket Antonio tyckte väldigt mycket om :P
Vi hade glömmt brickan till våran port så min man fick klättra upp på en balkong för att sen kunna öppna dörren för oss.
Som tur var gick det bra :)
Nu ska jag kolla lite på tv, imorgon får vi se vad som händer.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, tack för svar! :)

2010-01-04 @ 03:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0