Inte som planerat.

Snacka om jobbigt, jag lyckade beställa bilderna men sen såg jag att det blev jävligt dyrt trotts att bilderna kostade0.59 öre styck.
Då Insåg jag att bilderna som jag laggt upp innan Antonio lyckades stänga av stömmen fortfarande fanns kvar.
Alltså har jag nu 1 orginal + 3 kopior!
Fyra likadana bilder!!!!
Åter igen, väldigt lyckat! NOT!
Uch, men va fan  inte så mycket att göra åt bara att betala 350kr
Men jag beställde också två förstorigar ett på Isabel och ett på Antonio.
Hoppas dom blir väldigt bra.
Dom har JAG bestämmt att vi ska ha på väggen i vardagsrummet :D

Middagen är avklarad, min man är så gullig, han fixade förrätt som var mosarella och tomat, och rostat bröd och apelsinklyftor.
Sen hade han fixat eget potatismos, vilket han aldrig gjort förut :D

 Tror jag ska ta lite glass till efterrätt.


Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Hej,

Du har blivit nominerad till min bloggtävling. Se till att berätta för alla dina vänner om detta. Lycka till att komma i finalen.

/ Hallonmamma

2010-01-30 @ 13:44:24
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0