En dag med mina älsklingar



För rösta gångem på länge sov jag till kl var halv ett, det blev lite bråttom eftersom att jag skulle till Bvc med Isabel.
Vi skulle träffa läkaren, som typ två MÅNADERS kontroll.
Vi kom dit och väntade ett tag sen fick vi träffa henne, vi har ju träffat henne förut med Antonio.
Hon sa att eftersom att Isabel är född + vecka 33+0 så tar man hänsyn till det vid kontroller.
Alltså hon räknas som en två VECKORS bebis.
Så tre månaderssprutan kommer hon ta när hon nästa är fem månader.
Hon väger nu 3780g.
Alltså har hon gått upp nästan exakt 2kg :D
Och hon är 52 cm hon har växt 8cm, mycket bra.

Vi kom hem och så fikade jag och min man lite sen gick jag och hämtade Antonio på dagis själv =)
Haha det e typ fult i hallen på dagis eftersom att nästan alla på Antonios dagis går hem vid tre.
Men det gick bra.
Antonio fick gå, han ville inte åka pulka och jag vill inte tvinga honom att sitta i den heller bara för att jag vill att vi ska kunna komma hem snabbt.
Vi gick brevis tunnelbannan och bara på den korta sträckan han vi se 5 tunnelbannor och dom går ju inte så jätte ofta :P
Vi gick till ica och handlade, Antonio satt så fint i vagnen.
Sen sista bitemn hem så sprang vi, annars skulle det väl tagit en halv timme till :D
Så vägen från dagis hem tar vanligt vis 10 min nu tog den över en timme.
Men det är ju bra att han få gå lite.

Nu ska jag snart laga egna hamburgare :D


Kommentarer
Postat av: Monica o baby Felice

ja , de har du rätt i!

2010-01-15 @ 00:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0