Onnsdag 27 Januari 2


Först måste jag säga grattis till Maya som blev tvåbarnsmamma i dag :D
Två små tjejer har hon nu, Jätte grattis!
Hoppas alla våra fyra ungar kommer ha jätte roligt tillsammans :D

Annars har vi varit i Farsta C i dag.
Jag skulle ju köpa overallen i stl 56 men tänkte att eftersom att Isabel faktiskt kan ha stl 56 så ville jag köpa en större, men det fanns inga kvar så jag bad min man fråga om det fanns och som tur var fanns det en kvar som hon precis skulle hänga tillbaka. :D
Så den fick det bli, vi åt på Bruger King och sen åkte vi hem.
På vägen hem så gick vi förbi ica och hämtade paketet från h&m
Alltså blev det mycket Hello Kitty i dag :D


Hittade Isabels första kläder.
Den lilla rosa fick hon när hon föddes den var till och med lite förstor. Stl 44
Den stora är stl 56 den är bara pytte lite förstor.
Det är helt galet vad hon har blivit stor :D
Fast hon är ju så klart jätte liten endå.



Nr 2 och prematur blöjor som var aldeles för stor när hon föddes
:D


Kommentarer
Postat av: mamajay

Hej,jag är med på en fototävling.

gå in på den här bloggen och rösta på min bild:

http://michellepaine.blogg.se/2010/january/finalisterna.html#comment



jag har nr 6, skulle vara jätte snällt av dig om du röstade på mig =)

ha en bra dag

2010-01-27 @ 23:13:43
URL: http://mamajay.blogg.se/
Postat av: nathalie

åh söta kläder !

2010-01-29 @ 10:29:08
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0