Våran dag

Jag var uppe till kl 5 på morgonen, var inte trött alls men precis när jag kollat klart tv och skulle sova så hörde jag hur Antonio öppnade dörren till vardagsrummet.
Så det vara bara att vara uppe, vi kollade på några pajbakade karate kockar som skulle sydda sin aj från ninjorna :P
Haja pajjjja, sjöng dom, haha.
Playhouse disney är bäst på morgonen :P
Det finns ju ett pogram där som pratar lite engelska och sen ett pogram där dom pratar typ kinisiska eller något sånt, as gulligt :D
Borde finnas på spanska också.
Alla fall så fick jag vila ett tag sen var det lunch precis när jag skulle äta så spydde Antonio så det blev ingen mat för mig sånt är det värsta jag vet.
Isabel har badat och jag har lyckats få bort lite mjölkskorv på henne.

Alla räkningar är betalda vi har 85 kr kvar på kontot.
Vi har fortfarande inte fått föräldrar pennings pengarna, ingen anning om varför.
Hoppas vi får dom snart.

Min man nattar Antonio nu sen ska vi kolla på film om A lyckas somna. 

Kommentarer
Postat av: Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

jo men BTn är bra, men jag gillar inte själva designen. Men liggdelen verkade lite rymligare (och han är ju stor så det behövs) så han får ha den tills han vuxit ur den och då köper vi en UJ istället. men funderar ni på en BT så kan jag ju säga att den är väldigt bra och prisvärd :)

2010-03-01 @ 10:50:50
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0