Väntar


Jag sitter här och väntar, väntar och väntar men jag vet inte på vad :D
Vill att något roligt ska hända, vill hitta på något roligt.
MEN vad!?
Uch det är så tråkigt att bara sitta hemma hela dagarna.

Jag vill börja träna, jag och min man funderar på att gymma tillsammans,
vet inte om man kan ha barnpassning när man gymmar.
Vill verligen träna var så sjukt länge sen jag gjorde det, var typ när jag var 16 år :S
Herre gud ja det är ju faktiskt 5 ÅR!
Jag och min kompis Maya tränade på gym varje dag, haha vi var helt tränings galna :D


Jaja får väl sitta här till det händer något :P


Kommentarer
Postat av: Miriam

Jag tror att nåt Friskis har nån form av barnpassning... googla? Jag har hört det nånstans, annars finns det ju andra gym som har.

2010-02-05 @ 18:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0