Vad kan man hitta på?

Jag kan inte sova, kollar på en massa kläder på internet.
På måndag ska jag fixa pengar så jag kan shoppa :D
Isabel beöver också nytt och Antonio kommer väl också få eftersom att det är så roligt att köpa kläder till honom :P
Min man kan ju också få något om jag nu kan få honom att prova lite snygga kläder och inte bara mjukis och sånt haha.

Längtar tills all snö försvinner, men det lär ju inte hända snart.
Idag snöade det ju igen. Men det är ju bra på ett sätt få då har min man ju ett jobb.
Jag antar att han ska jobba hela veckan så då får jag vara själv med ungarna eftersom att Antonio inte kan gå på dagis.
Jag vill hitta på något roligt med honom men jag vet inte vad.
Skulle vilja gå på naturhistoriska med honom eftersom att han älskar djur,
finns bara ett problem jag är livrädd för uppstoppade djur, kan nästan inte ens skriva det.
Uch vet att det låter ur löjligt men det har med att göra när jag och min syster kollade på den där djur filmen med Jimm carrey, när dom uppstoppade djuren börjar leva.
Syrran tyckte väl att det var jätte roligt att skrämma mig :P sen blev det som det blev.

Vad kan man annars hitta på med en 2åring?
Baka är ju inte så smart när han snorar ner allt, hehe
Bada, inte så bra när man är sjuk :P
leka på lekland, nej inte det heller.
Leka ute går ju inte när man har feber.

Vad vad vad ska vi hitta på??????
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0